KLACHTENREGELING

Klachtenregeling van echostudio KIJK!

Ben je niet helemaal tevreden? Blijf er niet mee rondlopen!

Het is belangrijk dat je vertrouwen kunt hebben in de zorg en dat je je prettig voelt. Daarom doen we er alles aan om goede zorg te verlenen en jullie goed te begeleiden. Zit je toch met vragen en twijfels of ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons dan. Het liefst zo snel mogelijk, maar ook als je er al een tijdje meer rond loopt. We praten er samen over en proberen er snel iets aan te doen.

Heb je een klacht dan kun je dit telefonisch aan ons kenbaar maken op 0546-567755 of vul het klachtenformulier in.

Misschien heb je na een gesprek met ons behoefte aan een onafhankelijk oordeel. In dat geval kun je een klachtencommissie inschakelen.

Je kunt terecht bij de klachtencommissie van de Koninklijke Nederlandse Organisatie voor Verloskundigen (KNOV)

Deze klachtencommissie onderzoekt of de klacht gegrond is. Zo ja, dan zal de commissie ons vragen om onze dienstverlening aan te passen. Meer informatie over de klachtcommissie en de procedure is te vinden op www.knov.nl.

Klachtenformulier

Middels dit formulier kunt u uw klacht aangegeven over de dienstverlening van Echostudio KIJK! Het doel is om problemen die gesignaleerd worden te evalueren zodat we kunnen leren van de ervaring van onze cliënt.

Kunt u aangeven waarmee uw klacht te maken heeft?

Wilt u graag een reactie ontvangen?

janee

Indien ja, op welke wijze wilt u graag bericht ontvangen? mondelingtelefonischschriftelijk

Om de klacht te kunnen behandelen hebben we de volgende gegevens van u nodig:




Binnen twee weken na ontvangst van het klachtenformulier wordt u op de hoogte gebracht over het vervolg van uw klacht.